Visning av filmen Gravity på Zita

torsdag 26 oktober 2023

Lennart Francke

Filmkväll på Zita med Stockholms Västra Rotaryklubb och Stockholm Kungsholmen Frukost Rotaryklubb och Rena Mälaren till förmån för PolioPlus
Under torsdagskvällen innan höstlovet 2023 arrangerades en filmvisning av oscarsbelönade Gravity på biografen Zita till förmån för PolioPlus.
Publiken fick också lyssna på Christer Fuglesang som fanns på plats och hans astronautkollega Jean-François Clervoy som medverkade genom videoinslag från Paris på filmduken.

Marie Persson och Katja Ekvall från Stockholm-Kungsholmen Frukost Rotaryklubb presenterade Rotarys Cava, som lottades ut i vinlotteriet organiserat av Stockholms Västra Rotaryklubb. Även Rotary Uppsala närvarande genom Sten Hellström.

Innan filmvisningen en gemensam middag på Restaurang Bongo i anslutning till biografen.

Bilder finns på  Facebook och Instagram. Missa inte att följa klubbens sociala medier.

Njut av höstlovet!